[A]m ezitat o vreme dacă să scriu sau nu acest articol. În fond există două metode mari de a face bani pe Internet: puțin și pe termen scurt, sau mult și pe termen lung.
Din păcate, lumea e (încă) blocată pe ideea de a da clickuri pentru a face 10-20 de lei pe zi. Dacă vrei mai mult, trebuie să muncești mai mult. Iar când te oprești, banii se opresc și ei din a mai intra în buzunarul lor.
Scopul acestui articol nu este de a te convinge să faci bani pe internet într-un fel sau altul. Eu îți pun pe tavă toate variantele, îți prezint avantajele și dezavantajele fiecăreia, iar tu te hotărăști pe care din ele vrei să mergi.
Context
Internetul este în momentul de față un paradox. Sunt multe țepe și, totuși, sunt multe site-uri unde poți cumpăra în siguranță produse de calitate. Mai mult, sunt site-uri gen ClickBank.com unde produsele de 2 lei conviețuiesc cu cele extrem de bune.
Ceea ce tu trebuie să reții în primul și în primul rând este că se pot face bani pe internet. Se pot face bani cu investiție aproape de zero, acesta fiind un avantaj net față de afacerile clasice.
Fără alte comentarii, să trecem așadar în revistă cele mai în vogă modalități de a face bani pe Internet. Metoda de a face bani pe Internet #4: ești plătit să dai click-uri
Această metodă este de departe cea mai slabă. O poți compara cu spălatul de WC-uri și asta pentru că trebuie să faci o muncă repetitivă până nu mai poți.
Cu siguranță că ai dat peste acest tip de reclame, și poate chiar ai fost tentat să încerci. Ideea de bază este că tu trebuie să dai click-uri pe diferite bannere. Pentru fiecare click tu primești o anumită sumă (derizorie).
De ce merge?
Pe Internet, oamenii de afacere de bună credință își fac reclame pe alte site-uri și, pentru fiecare click, ei plătesc o sumă de bani. ideea este că ei se așteaptă ca doar cei interesați de produsele lor să dea click.
Aici intervi tu. Tu te comporți ca o persoană interesată. Ești plătit să dai ”click-uri false”. Compania intermediară câștigă, compania care te-a angajat pe tine să dai clickuri câștigă și ea, câștigi și tu foarte puțin… iar cel care pierde este cel care are produsul.
De ce? Pentru că tu dai click pe reclama lui dar nu cumperi nimic. El plătește pentru că e obligat. Apoi dai click pe altă reclamă și tot așa. Da clickuri pe sute și sute de reclame.
Avantaje:
– faci un ban. Mai bine decât nimic.
Dezavantaje:
– nu te învață să deschizi o afacere de succes pe Internet;
– este imorală;
– banii sunt extrem de puțini (de ordinul zecilor de dolari pe lună);
– nu ai venit pasiv; dacă te oprești din dat click-uri, banii nu se mai acumulează;
– nu poți crește; spre deosebire de o afacere unde poți reinvesti bani (și, deci, să faci din ce în ce mai mult cu din ce în ce mai puțin) aici nu poți face bani mai mult decât dacă dai click-uri mai repede.
– este imorală;
– banii sunt extrem de puțini (de ordinul zecilor de dolari pe lună);
– nu ai venit pasiv; dacă te oprești din dat click-uri, banii nu se mai acumulează;
– nu poți crește; spre deosebire de o afacere unde poți reinvesti bani (și, deci, să faci din ce în ce mai mult cu din ce în ce mai puțin) aici nu poți face bani mai mult decât dacă dai click-uri mai repede.
Comentarii
Trimiteți un comentariu