Treceți la conținutul principal

castiguri cu contul adsene

Totul despre fila „Câştiguri” din Blogger Fila Câştiguri din Blogger simplifică activarea anunţurilor AdSense pe blogul dvs. După activare, Blogger recuperează datele despre câştigurile din AdSense din serviciul AdSense, deci nu va trebui să accesaţi serviciul AdSense pentru a avea acces la informaţiile de bază despre câştiguri. Raport AdSense După ce începeţi să generaţi afişări în AdSense, veţi începe să câştigaţi bani atunci când ceilalţi fac clic pe anunţurile care se afişează pe site-ul dvs. Raportul privind câştigurile (vizibil atunci când faceţi clic pe fila Câştiguri) include o bară verticală cu opţiunile Astăzi, Ieri, În ultimele 7 zile, În această lună şi Toate datele. Selectarea unei opţiuni va recupera raportul relevant direct din AdSense. Toate datele Dacă utilizaţi deja serviciul AdSense, veţi observa că Blogger a creat un canal nou (cu adresa URL a blogului dvs.) în contul dvs. Dacă pe blogul dvs. existau anunţuri AdSense înainte de a utiliza integrarea serviciului AdSense în Blogger pentru a introduce anunţuri pe blog, reţineţi că opţiunea Toate datele va recupera numai datele ulterioare momentului în care aţi conectat serviciul Blogger la contul AdSense. Aceasta nu afectează sub nicio formă rapoartele generale din AdSense, disponibile direct din AdSense. Terminologie Raportul AdSense vizibil din fila Câştiguri conţine informaţii de bază despre numărul de anunţuri de pe blog, numărul de clicuri generate şi veniturile obţinute. Fiecare termen din raport este definit mai jos: vizualizări de pagină: de fiecare dată când un utilizator vizualizează o pagină pe care se afişează anunţuri Google, se generează o vizualizare de pagină. Vizualizările de pagină se vor contoriza indiferent de numărul de anunţuri afişate pe pagina respectivă. De exemplu, dacă o pagină pe care se afişează trei unităţi de anunţuri este vizualizată de două ori, se vor genera două vizualizări de pagină şi şase afişări de unităţi de anunţuri; clicuri: numărul de clicuri pe anunţuri într-o anumită perioadă de raportare; valoarea CTR a paginii (rata de clicuri): numărul de clicuri pe anunţuri împărţit la numărul de vizualizări ale paginii; CPC (cost pe clic): suma medie plătită de agenţii de publicitate pentru fiecare clic pe anunţ; valoarea RPM (venit pe mia de afişări) a paginii: acesta este câştigul generat de 1.000 de vizualizări de pagină. RPM = (vizualizări de pagină x CTR x CPC)/1.000.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

POZE COMICE