Treceți la conținutul principal

De ce se da click pe un banner?

Ti-ai pus vreodata intrebarea asta? Cred ca e prima intrebare la care ar trebui sa te gandesti atunci cand rulezi o campanie, indiferent daca a fost creata prin Google AdWords/Facebook sau daca ai achizitionat spatiu pe anumite site-uri de nisa.

  1. Ai primit 5,000 de click-uri din bannerele tale. Dar foarte putine vanzari din acea campanie. De ce au dat click acei oameni pe bannerele tale?
    Deoarece tu care citesti acest acum acest articol esti un om de marketing, am sa te rog inainte sa dai click pe urmatoarele bannere pe care le vezi sa te intrebi acelasi lucru: de ce dai click pe ele? Ce anume te-a atras la acele bannere? Ce anume te astepti sa gasesti dupa ce dai click pe banner?
    Curiozitatea si nevoia de a sti mai multe
    De cate ori ai dat click pe un banner doar pentru ca ai fost curios? De cate ori ai dat click pe un banner chiar daca nu aveai nevoie de acel produs, dar pur si simplu curiozitatea a fost prea mare?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

POZE COMICE